عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزایش مصرف گاز مشترکان این استان به ۱۴ میلیون مترمکعب

سخنگوی شرکت گاز گلستان:

افزایش مصرف گاز مشترکان این استان به ۱۴ میلیون مترمکعب

سخنگوی شرکت گاز گلستان با اشاره به سرمای ناگهانی هوای چند روز اخیر گفت: مصرف گاز مشترکان این استان از ۱۰ میلیون مترمکعب در اواخر هفته قبل به ۱۴ میلیون مترمکعب افزایش یافت.
سید جلال ابوالقاسمی با بیان اینکه اولویت تامین گاز، مشترکان خانگی و پس از آن جایگاه های سی‌ان‌اجی است اظهار داشت:درحال حاضر نیز به منظور پایداری و استمرار جریان گاز مشترکین خانگی ، پایش ادارات و محدودیت مصرف برای صنایع  ادامه دارد.
سخنگوی شرکت گاز گلستان همچنین ازهم استانی ها خواست برای پایداری و استمرار جریان گاز در شبکه توزیع صرفه جویی در ایام سرد سال را مورد توجه جدی قرار داده و با پوشیدن لباس گرم در منزل و رعایت دمای رفاه  بین 18 تا 21 درجه سانیگراد ما را در کاهش مصرف یاری رسانید.
شرکت گاز گلستان، علاوه بر جایگاه سی ان جی و واحدهای تولیدی، حدود ۵۹۸ هزار و ۴۰۰ مشترک مصرف کننده گاز طبیعی دارد که میانگین مصرف بخش خانگی در روز عادی و خارج از فصل زمستان بین ۶ تا هشت میلیون متر مکعب است.
استان گلستان واقع در شمال کشور دارای هفت اقلیم از۱۳ اقلیم دنیا است که مطابق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در هزار و ۷۵ روستا و آبادی و ۳۲ نقطه شهری دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .